Discursul meu preferat la acceptarea unui Oscar

Discursul meu preferat la acceptarea unui premiu Oscar…nu s-a scris.
Il scriu eu mai jos, si il astept pe curajosul care sa il citeasca cu statuia in mina.

oscar-statue-0309-lg-99529884

Abia astept un castigator de Oscar care, urcat pe scena, sa inceapa discursul cu

“Nu vreau sa multumesc nimanui. Bag picioru! E Oscarul meu si nu il impart cu nimeni.”

Si apoi:

“Nu ii multumesc regizorului. Sa il ia dracu cu filmul lui de doi bani, ca daca nu eram eu cu Oscaru nu auzea nimeni de pelicula lui peste. Nici lui nevasta-mea nu-i multumesc, sa fie multumita ca pun pita pe masa si cu Oscaru asta poate pun si niste salam. Iar lui maica-mea nu-i multumesc nici macar un pic, m-o tocat la cap 12 ani de scoala sa fac timpenia asta de meserie, si chiar daca am luat Oscaru, ma pis pe ea de meserie! Io voiam sa fiu prof de chimie.”

2 Comments

Filed under Romanian blog

2 responses to “Discursul meu preferat la acceptarea unui Oscar

  1. Anonymous

    Aha, asta-i parodia la discursul primirii unui Oscar :)

  2. Anonymous

    Schimbă berea că nu-ţi pică bine ! :)

Leave a Reply

