2012: un an cu cintec! (la propriu)

Ce NU pot sa zic despre 2012: ca a fost plictisitor.

Dimpotriva! Sus jos! Pe toate planurile. Slava Domnului ca am fost pe ansamblu sanatos si le-am putut duce pe toate.

Fiind acesta un an cu de toate, zic sa le pun aici pentru aducere aminte in caz de plictiseala -)

Pun semn de zimbet la capatul frazei de mai sus pentru ca nu prevad plictiseala pe restul vietii, de cind m-au invatat parintii ca intotdeauna ma asteapta o carte in biblioteca…deci de unde timp de plictiseala?

Am fost pe o plaja ca-n filme, pe o insula cu nume de sopirla: Antigua.

Am fost pe o plaja ca-n filme, pe o insula cu nume de sopirla: Antigua.

  • Am stat la o palinca primavarateca cu prieteni baimareni din Montreal (Rita, Alina cu Dani, Melinda cu Cristi). Copiii lor si copilul nostru se inteleg, fara sa aiba istoria parintilor, ca vechi baimareni. Dovada ca prietenia de baimarean e genetica.
  • Mi-am tinut in brate finul Andrei din Montreal si pe geamanul de frate-sau, Gabriel. Sint copiii unor vechi prieteni din studentie/anii cu par lung, Jan si Mariuca.
L-am revazut pe prietenul Joe Gaspar, la Ottawa. Joe e legat de o perioada superba din viata mea, anii de radio, si are o trupa de blues care-i poarta numele si care rupe tot prin Ottawa si mai departe.

L-am revazut pe prietenul Joe Gaspar, la Ottawa. Joe e legat de o perioada superba din viata mea, anii de radio si par lung. Are un trio de blues care-i poarta numele si care rupe tot prin Ottawa si, mai nou, Canada.

In drum spre Baia Mare,  am facut pauza la Londra sa il vad pe vechiul prieten din anii studentiei, Andras Ferencz. Un sejur desavirsit a fost timpul cu Andras, petrecut in satucuri la nord de Londra.

In drum spre Baia Mare, am facut pauza la Londra sa il vad pe vechiul prieten din anii studentiei, Andras Ferencz. Un sejur desavirsit a fost timpul cu Andras, petrecut in satucuri la nord de Londra.

  • Mi-am pupat sora si nepoata. Am fost alaturi de Iulia la examenele virstei de 14 ani.
Am vazut pentru prima oara Clujul studentiei cu sotia si fiul. Le-a placut!

Am vazut pentru prima oara Clujul studentiei cu sotia si fiul. Le-a placut!

  • Am revazut Londra, la pas si la double-decker.
  • Am fost o zi la Brighton, unde s-a scris istorie rock.
  • Fiul meu a invatat sa inoate.
  • Am petrecut o vara minunata cu prietenii romani din Canada: Pinzarii, Pascanii, Michnenii, Baldenii, Codatii.
  • L-am avut invitat pe Aron Gorog la Fecioreasca Baimareana, editia III.
  • Am facut Craciunul cu prieteni baimareni (Marcel Ciascai et comp), acasa la ei in Virginia.
  • Am facut revelionul avind oaspeti baimareni (Cristi Valean et comp) la noi acasa in Toronto.
Leave a comment

Filed under Romanian blog

Leave a Reply

